« آخرین نور خداآیینه فاطمه(سلام الله علیه) »

حمد و سپاس خدایی را که ما را به بندگی خود فرا خواند و به وظیفه آشنا و در انجام آن یاری کرد و رحمت خدا بر شما فرزندان سر افراز وطن که در سخت ترینم شرایط زندگی ، وفاداری و پایداری خویش را نسبت به خدا و رسول و هموطنان و وطنان خویش ، ایران عزیز ، اثبات نمودید و به راستی ، تاریخ پر افتخار مسلمانان صدر اسلام را در فداکاری و اخلاص و احیا مکتب حیاتبخش اسلام ، بار دیگر ورق زده و با سر بلندی و عزت ، بر افتخارات این ملت در سطحی گسترده و وسیع افزودید ، و ایران مهد تمدن و فرهنگ را به عنوان مهد اسلام راستین به جهان معرفی نمودید و در سایه این فرهنگ غنی ، صلاحیت و شایستگی خود را برای دفاع از حقوق حقه خود و خدمت به این امت عملا ثابت نمودید و به جهانیان تفهیم شد که آزادی و استقلاب حق شماست و چپاولگران غارتگر دانستند که راستی ایران بیشه شیران است . نه طعنه روبه صفتان غارتگر و مهد توحید است و یکپارچگی و وحدت نه بزمگاه داستان هزار و یک شب . و این افتخار بر ملت شریف ایران و شما فرزندان برومندشان مبارک باد .

گر چه روزگاری دراز ، رهی پر محنت و رنج آور را پشت سر نهادید که هر لحظه و روزش حامل حوادثی جانکاه بود ولی هر چه بود گذشت . و تنها خوشوقتی ما از آن بود و هست ، که حق بودید و حق با شما بود و این تلخیها و مرارتها رات به یقین سودی پر بار به همراه خواهد بود .

و شما را در پیشگاه خدا و این امت همین بس که به افتخار و به عزت و شرف در خدمت و فداکاری دست یافتید و امام و این امت را عزت و شرف در خدمت و فداکاری دست یافتید .

یک افسر عراقی در جمع سربازان و درجه دارانش آنها را به برادران شما توجه داد و چنین گفت : اخلاق اسلامی را باید از اینها آموخت . در همین اردوگاه ، یک دکتر عراقی در صحبت با سربازان عراقی اظهار داشت : انسانی مودب تر از اینها تاکنون ندیده ام و اظهارات صلیسب در تقدیر و تقدیس و تمجید از اخلاق و رفتار متین انسانی شما از حد بیرون است و لحظات دیدار شما با این اخلاق و رفتار آن هم در این شرایط سخت ریال برای ما فراموش ناشدنی است و همواره در مجالس و محافل ، شیرینی مجلس ماست .و در آخرین دیدار ضمن پوزش از نارساییها چنین گفت : ما خوشوقتیم که مدتی از زندگی خود را در کنار شما گذراندیم .

الحمد اله اسارت گذشت و این دوران وحشت را در راه انجام وظیفه مقدس سربازی با سر بلندس و عزت سپری گشت . این فخر و مبادهات و این عزت و شرف در راه اسلام و وطن ب شما مبارک باد .

امید است شما عزیزان که در اسارت در تلخترین شرایط زندگی پایبندی خود را به اصول اخلاقی حفظ کردید ، فردای آزادی در خاک پاک میهن ایران عزیز ، در سایه اسلام و در خدمت هموطنان شرافتمند خویش از متعهد ترین فرزندان این امت و از وفادارترین یاران امام به اصول اخلاقی باشید . و در محیطی سر شار از صلح و صفا ، سازنده ایرانی باشید پر شکوه و شکوهمند . و اگر دیروز در رزم آوری افتخار آفریدید ، فردا در باز سازی و خدمت با اخلاق حسنه سر آمد جهانیان باشید و ملت را مایه فخر و مباهات ، و مسلمین را مایه عزت . والسلام !(حاج آقا ابو ترابی )یادش گرامی باد

 

 


موضوعات: بدون موضوع
   پنجشنبه 29 مرداد 1394


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
جستجو